Logotyp för Schibsted AdMarket

Schibsted AdMarket

Media · Sweden
Beskrivning
Schibsted AdMarket är ett köpverktyg för automatiserade köp som kunder kan använda för att själva planera, boka och optimera sina kampanjer. Verktyget är utformat för att passa såväl lokalannonsering av mindre annonsörer som för kraftfulla kampanjer av Sveriges största mediebyråer och mediaköpare.

I dagsläget erbjuder Schibsted AdMarket tre sätt att köpa annonsutrymme beroende på vilket mål du som kund har med din annonsering:

  1. 1. Nå en specifik målgrupp med ditt budskap.
  2. 2. Nå besökare på en specifik sajt eller undersajt.
  3. 3. Driva klick till sajt, e-handel eller nedladdning av appar.

10 skäl till varför du ska annonsera genom Schibsted AdMarket
1. Direkt tillgång till Schibsteds annonslager oavsett om du är en mindre annonsör eller en stor mediebyrå.
  1. 2. Full transparens i köpen.
  2. 3. Ingen teknikkostnad.
  3. 4. Garanterad leverans på dina annonsvisningar.
  4. 5. Få en prognos över räckvidd baserad på dina val av målgrupper eller kontexter.
  5. 6. Möjlighet att köpa bannerannonser, videoannonser, takeover och CPC.
  6. 7. Snabb överblick för enkel mediaplanering.
  7. 8. Tillgång till nya produkter direkt när de släpps.
  8. 9. GDPR-säker användning av data.
  9. 10. Fri användning av Schibsteds förstapartsdata för styrning av ex. datamålgrupper, frekvens och tidsstyrning.

Klicka på -knappen bredvid produkter för att skapa en förfrågan